– SE ANDEN STILLINGSANNONCE LÆNGERE NEDE PÅ SIDEN –

 

Revisor til revisionsfirma i vækst

Skov Revision Registreret Revisionsanpartsselskab Hornslet

Vil du løse rådgivning- og regnskabsopgaver for mange forskellige, unikke virksomheder – samtidig med at du indgår i et hyggeligt team, hvor vi arbejder tæt sammen?

Hvis du samtidig har fokus på at levere høj kvalitet, er dette måske jobbet for dig.

”Vi forventer ikke, at du har mange års erfaring. Det vigtigste er, at du har en bred erfaring indenfor revision, regnskab og skat for personlige virksomheder og selskaber, og at du har lyst til at blive en del af et ungt team, hvor der er nye, udfordrende opgaver hverdag” fortæller Hans Høj Nygaard, statsautoriseret revisor og partner i Skov Revision.

Velkommen til Skov Revision

Vi er et revisionsfirma i vækst, som hjælper alt fra helt små til store virksomheder med klassiske revisions- og regnskabsopgaver samt skat og afgifter. Vi løser opgaver for flere virksomheder i mange specielle brancher, hvilket stiller særlige krav til vores kompetencer. Derfor kommer du sjældent til at kede dig hos os. Læs mere om hvem vi er og hvad vi kan

Bliv en del af en lille arbejdsfamilie

Du træder ind i et ungt team på 15 medarbejdere med forskellige uddannelsesniveauer. På kontoret i Hornslet sidder vi i et åbent kontormiljø, men i tomandsklynger, så sparring er altid tæt på – og der er altid nogen til at hjælpe, hvis du har spørgsmål.

Ud over at være fagligt ambitiøse vægter vi det nære og hyggelige arbejdsmiljø højt. Her er plads til alle, og alle vil hinanden. Vi understøtter din fremtidige og personlige udvikling, som vi i samarbejde tilpasser en personlige uddannelse og udviklingsplan, som passer dig. Vi understøtter naturligvis også et eventuelt ønske om SR-forløb. Dette er dog ikke et krav i stillingen. Det tætte arbejdsmiljø betyder også, at vi ofte hygger os og holder sociale arrangementer sammen.

En bred vifte af kunder og opgaver

Vi har en god kundetilgang samt store planer for fremtiden, og derfor ser vi dig som en vigtig brik i denne udvikling. Arbejdsopgaverne er alsidige og vil omfatte, i samarbejde med indehaverne og øvrige medarbejdere, at servicere vores kunder med regnskab, revision og skattemæssige forhold. Vi arbejder sammen på mange forskellige måder, så du skal brænde for at arbejde flere sammen om opgaven og formå at leve dig ind i kundernes forhold, behov og ønsker. Du har gåpåmod til at vokse i dit job og lyst til at udvikle dig fagligt.

En god kundetilgang betyder også, at du fra start vil få direkte kundekontakt og en kundeportefølje, og derfor forventes det, at du tager ejerskab og initiativ, når du servicerer kunderne. Din portefølje og dine arbejdsopgaver vil vi i fællesskab tilpasse i overensstemmelse med din anciennitet og faglige interesse. Vores kundestørrelser og -typer spænder bredt, så du kan både udleve dit ønske om at fokusere på mindre eller mellemstore virksomheder.

”Derudover ser vi gerne, at du på sigt varetager oplæring af elever og generelt hjælper til i huset med den løbende kvalitetssikring”, uddyber Hans.

Erfaring med kundeservice

For at kunne trives hos os er det vigtigt, at du kan navigere i mange programmer og kunder på samme tid uden at miste overblikket. Du har lyst til at gøre en forskel for kunderne og blive en del af et team med familieånd og tæt samarbejde.

Derudover forventer vi:

  • Vi lægger vægt på, at du er udadvendt, servicemindet og samarbejdsorienteret
  • Du ønsker at tage del i vores unikke kollegiale og sociale sammenhold
  • Du har minimum 4 års erfaring
  • Du evner at knytte og fastholde nære og tillidsfulde kunderelationer
  • Du trives i en travl hverdag i samarbejdet med både erfarne og yngre medarbejdere
  • Du har interesse for den digitale udvikling og nye løsninger, herunder IT-anvendelse i det daglige arbejde med kunderne
  • Du er ansvarsbevidst, engageret, fleksibel og samarbejdsvillig
  • Du er IT-minded
  • Du behersker at formulere regnskabs-, skatte- og revisionsmæssige forhold i en forståelig dansk i både skrift og tale
  • Du behersker engelsk i både skrift og tale

Er du vores nye kollega?

Send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via nedenstående link. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til statsautoriseret revisor Hans Høj Nygaard på tlf. 8697 5065.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

Bogholder/controller til revisionsfirma i vækst

Skov Revision Registreret Revisionsanpartsselskab Hornslet

Vil du løse regnskabsopgaver for mange forskellige, unikke virksomheder – samtidig med at du indgår i et hyggeligt team, hvor vi arbejder tæt sammen?

Hvis du samtidig har fokus på at levere høj kvalitet, er dette måske jobbet for dig.

”Vi forventer ikke, at du har mange års erfaring. Det vigtigste er, at du har en bred erfaring, har arbejdet med alle vinkler i bogholderiets verden, og at du har lyst til at blive en del af et ungt team, hvor nye, udfordrende opgaver er hverdag,” fortæller Hans Høj Nygaard, statsautoriseret revisor og partner i Skov Revision.

Velkommen til Skov Revision

Vi er et revisionsfirma i vækst, som hjælper alt fra helt små til store virksomheder med klassiske revisions- og regnskabsopgaver samt skat og afgifter. Vi løser opgaver for flere virksomheder i mange specielle brancher, hvilket stiller særlige krav til vores kompetencer. Derfor kommer du sjældent til at kede dig hos os. Læs mere om hvem vi er og hvad vi kan.

Bliv en del af en lille arbejdsfamilie

Du træder ind i et ungt team på 15 medarbejdere med forskellige uddannelsesniveauer. På kontoret i Hornslet sidder vi i et åbent kontormiljø, men i tomandsklynger, så sparring er altid tæt på – og der er altid nogen til at hjælpe, hvis du har spørgsmål.

Ud over at være fagligt ambitiøse vægter vi det nære og hyggelige arbejdsmiljø højt. Her er plads til alle, og alle vil hinanden. Det betyder også, at vi ofte hygger os og holder sociale arrangementer sammen.

Løs en bred vifte af opgaver

I samarbejde med dine kolleger, vores kunder og relevante myndigheder løser du regnskabsopgaver i mange forskellige bogføringssystemer. Dette indebærer bl.a.:

  • daglige konterings-/bogføringsopgaver
  • saldobalancer/månedsrapportering samt debitor- og kreditorstyring
  • perioderegnskaber, afstemninger, klargøring til årsregnskab m.m.
  • momsafregninger, herunder EU-moms
  • lønhåndtering og anden personaleadministration.

”Derudover ser vi gerne, at du på sigt varetager oplæring af elever og generelt hjælper os med den løbende digitalisering af økonomifunktionens arbejdsgange,” uddyber Hans.

Erfaring med bogføringsopgaver

For at kunne trives hos os, er det vigtigt, at du kan navigere i mange programmer og kunder på samme tid uden at miste overblikket. Du har lyst til at gøre en forskel for kunderne og blive en del af et team med familieånd og tæt samarbejde.

Derudover forventer vi, at du:

  • har en allround bogføringsmæssig baggrund og erfaring med bogføringsopgaver
  • har erfaring med beregning og indberetning af timeløn og gager – kendskab til overenskomster er en fordel
  • er IT-minded og kan arbejde i Navision og Visma e-conomic
  • behersker skriftlig og mundtlig dansk og engelsk
  • har kørekørt.

Er du vores nye kollega?

Send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via nedenstående link. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til statsautoriseret revisor Hans Høj Nygaard på tlf. 8697 5065.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Kontakt
Tlf. 8697 5065